Overslaan en naar de inhoud gaan

ABN Amro neemt maatregelen tegen 'phishing'

Bij phishing, een vorm van cybercrime, proberen criminelen via mails persoonlijke gegevens van klanten te achterhalen, zoals rekeningnummers, creditcardnummers, pincodes en wachtwoorden. Met die informatie kunnen ze geld van bankrekeningen halen.
Business
Shutterstock
Shutterstock

"Consumenten en bedrijven ondervinden dagelijks last van valse e-mails'', zegt Gijs Schreuder, directeur betalen particulieren bij ABN. "Door deze nieuwe stap zullen onze klanten daar minder last van krijgen en zal fraude als gevolg van phishing en malware verder afnemen.''

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in