Achtergrond Procesmanagementvolgen volgend
PRO
21 maart 2019
leestijd 8 minuten
0 reacties
‘Ik ben allergisch voor de traditionele bedrijfsstructuur’
Blije medewerkers zorgen voor blije klanten. Dat is basisgedachte onder de bedrijfsfilosofie van Hartger Ruijs, oprichter van Computest. Om dat te bereiken is hij al drie jaar bezig om zijn bedrijf zelf-organiserend te maken. “Met kleine stapjes, want die zelfsturendheid is niet het doel. Mijn doel is blije mensen.”
Lees dit PRO artikel gratis
Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:
Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder
Bevestig jouw e-mailadres
We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.
Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.
Sluiten
Er is iets mis gegaan
Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.
Sluiten
Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:
Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
Volg je favoriete topics
Heb je al een account?
Log in
Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:
Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
Volg je favoriete topics
Heb je al een account?
Log in