Overslaan en naar de inhoud gaan

Minister: Telecombedrijven moeten vergoeden bij storing

De minister wil de vergoeding koppelen aan de hoogte van de abonnementskosten. Duurt de storing tussen de 12 en 24 uur dan is de telecomaanbieder verplicht ten minste 1/30 van de abonnementsgelden terug te geven. Tussen de 24 en 48 uur geldt een vergoeding van tenminste 2/30 van de maandelijkse kosten.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in