Achtergrond Marketingvolgen volgend
PRO
22 februari 2023
leestijd 2 minuten
0 reacties
‘Er is altijd een reden om het over waarde te hebben’
ICT kan ‘waarde’, of ‘value’, toevoegen aan een bedrijf. Maar wie niet kan bepalen wat die waarde precies is, kan ook geen services leveren. Value is dus de kern van IT servicemanagement. Tijdens het evenement srvision van de KNVI draait het daar dan ook om. Want wat is waarde nu eigenlijk en hoe maak je dat dan concreet?
© Shutterstock.com
Shutterstock.com
Lees dit PRO artikel gratis
Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:
Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder
Bevestig jouw e-mailadres
We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.
Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.
Sluiten
Er is iets mis gegaan
Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.
Sluiten
Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:
Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
Volg je favoriete topics
Heb je al een account?
Log in
Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:
Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
Volg je favoriete topics
Heb je al een account?
Log in