Overslaan en naar de inhoud gaan

Motorola stort zich op spelletjes

In een poging een massamarkt te creëren voor datadiensten via de mobiele telefoon, gaat Motorola vanaf deze zomer optreden als spelletjesmakelaar. De telefoonproducent sloot voor enkele miljoenen dollars contracten met merkhouders van spelletjes als 'Who wants to be a millionaire', Trivial Pursuit, Zobmondo en met voetbalorganisatie UEFA en steekt nog eens zo'n bedrag in de softwareontwikkeling.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in