Overslaan en naar de inhoud gaan

Microsoft mikt met Kin-mobieltje op jeugd

De Kin One en Kin Two zijn de eerste tastbare resultaten van ‘Project Pink’, een aanvalsplan van Microsoft om zijn afkalvende positie op de markt voor mobiele telefoons op te vijzelen. Volgens Robert Bach, baas van de divisie Devices & Entertainment, mikt Microsoft met de Kin-serie op jongeren van 15 tot 30 jaar die enthousiaste gebruikers van sociale netwerken zijn.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in