Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN doet telefonische dienstverlening over aan SNT

KPN verkoopt zijn Customer Relationship Management (CRM)-activiteiten aan dochter SNT. Het Zoetermeerse callcenter betaalt KPN daarvoor 180 miljoen euro (396 miljoen gulden). KPN garandeert SNT tot 2005 een inkomen van 820 miljoen euro (1,8 miljard gulden). KPN is met een belang van 51 procent grootaandeelhouder in SNT.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in