Overslaan en naar de inhoud gaan

'Google niet het sterkste merk van 2007'

Nederlanders vinden Google het op een na sterkste merk. Dat blijkt uit het tweejaarlijkse merkenonderzoek van het reclamebureau Consult Brand Strategy. Google moet alleen Ikea voor zich dulden. Op de derde plek staan de Cliniclowns. Opvallend is ook de sterke stijging van andere IT-gerelateerde merken.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in