Overslaan en naar de inhoud gaan

De rol van transparantie bij technologische adoptie

Een opvallend bericht eind augustus dit jaar: de CEO van Zoom meent dat zijn eigen videobeldienst niet geschikt is voor het opbouwen van vertrouwen tussen werknemers. Een vreemde opmerking om over het eigen product te maken, maar niet één die per se onwaar is, meent Roderick Beudeker, Legal Director bij advocatenkantoor Baker McKenzie.

De inzet van (nieuwe) technologie kan verminderd vertrouwen als gevolg hebben. Op C-level en in het management kunnen gelukkig stappen genomen worden om dat te voorkomen. Daarin ligt ook een rol weggelegd voor techmanagement.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in