Overslaan en naar de inhoud gaan

Klantenbinding krijgt met Internet nieuwe mogelijkheden

Na Internet wordt zakendoen nooit meer hetzelfde. Automatisering Gids belicht in een aantal interviews met vooraanstaande vertegenwoordigers van het Nederlandse bedrijfsleven, wat Internet en e-commerce in zakelijk opzicht en wat de interne bedrijfsvoering betreft, betekenen voor Nederlandse bedrijven. Deze week deel twee van de serie: een interview met Henk Kok, directeur van Loyalty Management Netherlands, de organisatie die het Airmiles-programma in Nederland uitvoert.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in