Overslaan en naar de inhoud gaan

IT na corona: creativiteit bepaalt succes in crisis

Sommige organisaties zagen tijdens de coronacrisis hun omzet verdampen, andere vonden het wiel opnieuw uit en maken nu meer omzet dan vorig jaar. Dat omzet afneemt, heeft niet alleen te maken met een afnemende vraag, zegt Edzo Botjes in dit deel van de serie over IT na corona. Het ligt ook aan de ruimte die medewerkers krijgen om de organisatie opnieuw in te richten.
© CCO / Pixabay
CCO / Pixabay

Botjes deed onderzoek naar de inrichting van organisaties en in welke mate die bepalend is voor hoe bedrijven met crises kunnen omgaan.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in