Overslaan en naar de inhoud gaan

Scheiding zakelijk en privé mobiel bellen

Libertel/Vodafone heeft sinds kort een nieuwe manier van factureren voor de zakelijke markt. Het zogenaamde Split Billing geeft een oplossing voor het scheiden van zakelijk en privé bellen met een mobiele telefoon van de zaak.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Het systeem biedt een werkgever de mogelijkheid om te bepalen welk deel van de kosten hij voor zijn rekening neemt (zakelijk deel) en welke kosten hij niet wil betalen (privé deel). Voor het zakelijk deel ontvangt de werkgever een rekening. De werknemer krijgt een rekening voor het privé deel. Een werkgever kan er bijvoorbeeld voor kiezen om de abonnementskosten en gesprekskosten voor bepaalde bestemmingen voor zijn rekening te nemen. De overige gesprekken worden dan automatisch bij de werknemer in rekening gebracht. Daarnaast is het mogelijk dat een werkgever een maandelijks maximumbedrag, lopend van 25 tot 150 gulden, aan belkosten toekent aan zijn werknemers. Split Billing is nu nog exclusief beschikbaar voor bedrijven met minimaal honderd aansluitingen. (wdr)

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in