Overslaan en naar de inhoud gaan

Omzet Yahoo valt mee ondanks scherpe daling

Yahoo zag zijn omzet in het vierde kwartaal met 39 procent slinken tot 189 miljoen dollar. Povere reclame-inkomsten waren volgens het Amerikaanse internetbedrijf de voornaamste oorzaak van een kwartaalverlies van 8,7 miljoen dollar. Yahoo is voor zo'n driekwart van zijn omzet afhankelijk van advertenties. Een jaar eerder sloot Yahoo het vierde kwartaal af met een verlies van 97,8 miljoen dollar.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in