Achtergrond Beheervolgen volgend
PRO
19 maart 2018
leestijd 7 minuten
0 reacties
VeriSM kan beter
Het model VeriSM is een nieuwe benadering van servicemanagement. Het model moet licht brengen in deze tijden van disruptie. Maar de meeste professionals zijn nog niet laaiend enthousiast. Wat schort er aan de nieuwe benadering? Jan Bouman laat zien op welke punten een verbetering binnen handbereik ligt.
© CC0: Pixabay.com
CC0: Pixabay.com
Lees dit PRO artikel gratis
Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:
Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder
Bevestig jouw e-mailadres
We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.
Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.
Sluiten
Er is iets mis gegaan
Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.
Sluiten
Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:
Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
Volg je favoriete topics
Heb je al een account?
Log in
Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:
Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
Volg je favoriete topics
Heb je al een account?
Log in