Overslaan en naar de inhoud gaan

IT-held tijdens thuiswerken: servicedesk helpt bij opstarten

De overheidsmaatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus zorgen ervoor dat werknemers massaal gaan thuiswerken en organisaties hun bedrijfsvoering digitaal moeten voortzetten. AG Connect spreekt tijdens deze periode met de IT’ers die het draaiende moeten houden. Partner en technisch directeur René Smit van IT-dienstverlener New Media 2 Day over maandag 16 maart, de eerste dag dat het massaal thuiswerken moest worden opgestart.
© René Smit
Ren� Smit

Welke acties heb je de afgelopen dagen moeten ondernemen?

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in