Overslaan en naar de inhoud gaan

Webstatistieken blijken nog onvolwassen

Marktonderzoek op internet heeft niet altijd de betrouwbaarheid die het wordt toegedicht, zo bleek eind vorige week. ComScore, een bekende marktonderzoeker op internet, rapporteerde dat de groei in de kliks op online advertenties dramatisch was ingezakt. In de kwartalen van 2007 bedroeg die groei nog gemiddeld 30 procent. In het eerste kwartaal werd echter slechts 1,8 procent vaker geklikt op de commerciële online-uithangborden dan in de vergelijkbare periode van 2007.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in