Overslaan en naar de inhoud gaan

Wachttijden in ziekenhuis korter

De kern van de oplossing bij het ziekenhuis is dat de interne logistiek en de planning van diagnostiek en therapie beter op elkaar zijn afgestemd. Het systeem is ontwikkeld door de firma Zorgdomein.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Uit onderzoek van Plexus Medical Consult en het Diaconessenhuis blijkt dat nu 45 procent minder herhaalconsulten bij de specialist voorkomen en 57 procent minder spoedverwijzingen. De patiënt blijkt zo’n 60 procent minder vaak opnieuw te moeten afreizen voor consult, diagnose of onderzoek. Artsen zijn positief over Zorgdomein: bijna twee van de drie medisch specialisten melden dat hun werklast is verminderd; bij huisartsen is dat een kwart. Zie ook pagina 6

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in