Overslaan en naar de inhoud gaan

VNU-dochter neemt webbedrijf over

Nielsen/Netratings, een Amerikaanse dochter van de Nederlandse gegevensmakelaar VNU, neemt branchegenoot Netcrawler over. Dat bedrijf is leverancier van LemonAd, een systeem voor het vergaren van informatie over de Europese advertentiemarkt. Daartoe behoort een maandelijks overzicht van de markt voor onlinereclame en het verstrekken van informatie over 3600 websites aan grote adverteerders.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in