Overslaan en naar de inhoud gaan

Tools IT-helpdesk steeds vakerop niet-IT-afdeling

Topdesk uit Delft levert al dertien jaar zijn gelijknamige service management tool aan een groot aantal Nederlandse organisaties. Inmiddels is al een kwart van de omzet afkomstig uit de helpdesktool afkomstig van niet-IT-afdelingen. “We zagen al snel dat TopDesk ook voor klantondersteuning was te gebruiken”, zegt Ramon van Leeuwen, hoofd verkoop bij TopDesk. Tenslotte is vrijwel elk bedrijf erop gericht klanten te ondersteunen. En daarbij heb je een tool nodig.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in