Overslaan en naar de inhoud gaan

Thuiswinkelen in 2004 weer toegenomen

Consumenten in Nederland hebben vorig jaar 2,8 miljard euro uitgegeven aan het winkelen in huis. Dat is een stijging van 13,5 procent ten opzichte van het voorgaande jaar. Daarbij is niet alleen gekeken naar de uitgaven via internet, maar ook naar bijvoorbeeld de traditionele detailhandel en financiële dienstverleners. Dat blijkt uit de Thuiswinkel Markt Monitor, waar Blauw Research aan meewerkte.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in