Overslaan en naar de inhoud gaan

Social media: veel verdiend, veel verspild

Social media is hot in de ICT-branche. Organisaties willen graag meeliften op het succes ervan. Amazon, Dell en Starbucks hebben al laten zien dat het mogelijk is om vermogens te verdienen met deze nieuwe media. Amazon door user reviews, Dell door actief medewerkers te laten participeren op Twitter, en Starbucks door in gesprek te gaan met gebruikers.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in