Overslaan en naar de inhoud gaan

Smartphone-gebruiker weinig loyaal

Van de eigenaren van smartphones zegt 56 procent nog niet te weten welk merk hun volgende hebbeding wordt. Alleen Apple weet met zijn iPhone klanten wel aan zich te binden voor de langere termijn.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Nu vrijwel alle mobieltjes waarmee je het internet op kan over dezelfde eigenschappen beschikken, wordt de toegang tot belangrijke diensten om meer uit je mobiel te halen steeds belangrijker. "Als de telefoon niet doet wat wordt beloofd of wat de klant hoopt, is de maker de klant kwijt'', aldus GfK.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in