Overslaan en naar de inhoud gaan

Shared service center vaak opmaat tot outsourcing

De traditionele scheiding tussen ‘zelf doen’ versus ‘laten doen door een dienstverlener’ vervaagt. Steeds vaker worden delen van eigen shared service centra (‘SSC’s’) uitbesteed en ontstaan er hybride vormen. Door de verregaande automatisering van processen en de voordelen van snelle netwerken kunnen steeds meer diensten op afstand worden geleverd aan medewerkers en managers, blijkt uit een onderzoek dat in opdracht van Accenture werd uitgevoerd door bureau Giarte.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in