Overslaan en naar de inhoud gaan

Servicemanagement is nodig aan professionalisering toe

IT- en lijnafdelingen in organisaties hebben doorgaans verschillende prioriteiten. De doelen-toptien van de IT-afdeling komt maar zelden overeen met die van de business. Maar over één ding zijn beide groepen het doorgaans opmerkelijk eens: ‘verbetering van de dienstverlening verdient de hoogste prioriteit.’
Maar of men daar op korte termijn in gaat slagen, is een andere kwestie. De eerste tekenen zijn in ieder geval niet gunstig.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in