Overslaan en naar de inhoud gaan

Service Oriented Architecture geen doorslaand succes

Een op de drie bedrijven is ontevreden over de resultaten van zijn 'service-oriented architecture'-project, terwijl 84 procent meent dat de doelstellingen slechts gedeeltelijk of helemaal niet gehaald zijn, blijkt uit onderzoek van InformationWeek. Het Amerikaanse blad ondervroeg 278 IT-professionals naar hun ervaringen met SOA.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in