Overslaan en naar de inhoud gaan

Rabobank koppelt intern met extern

Door het koppelen van ervaren servicedeskmedewerkers aan externe krachten heeft Rabobank een mes gevonden dat aan twee kanten snijdt. De (jonge) gedetacheerden leren de organisatie, de specifieke applicaties én de ‘soft skills’ die ze nodig hebben snel kennen en de oudere internen profiteren van de algemene technische kennis van hun tijdelijke collega’s.

Voor de ondersteuning van bankmedewerkers in zijn filialen werkt Rabobank met zes servicedesks.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in