Overslaan en naar de inhoud gaan

Privacy niet gewaarborgd

Klantengegevens, zowel in de B2B- als de B2C-markt, krijgen steeds vaker een hoge waarde toegedicht. Speciale software voor customer relationship management en ‘marketing automation’ biedt hier uitkomst. Waren computers al goed om alles – automatisch – te registeren, nu stellen geavanceerde technieken, zoals data mining, marketeers in staat klantenprofielen te distilleren en deze voor commerciële doeleinden te gebruiken.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in