Overslaan en naar de inhoud gaan

Outsourcen ­telefooncentrale biedt extra zekerheid

Bij veel bedrijven is de telefooncentrale een sluitpost, ook waar het gaat om beveiliging. Deuren van de centraleruimte staan vaak open, zonder dat iemand in de gaten houdt of er mensen binnenlopen. “Maar”, zegt Jan Peter Kalksma, directeur van de firma OneXS uit Schiphol-Rijk, “ook op elektronisch gebied is een centrale vaak lek.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in