Overslaan en naar de inhoud gaan

Ontevredenheid over CRM blijft hoog

Een ruime meerderheid van de ondernemers is ontevreden over de resultaten die ze geboekt hebben met Customer Relationship Management (CRM). Dit blijkt uit een onderzoek dat Roland Berger Strategy Consultants onder topmanagers marketing en sales, CRM en IT van driehonderd beursgenoteerde bedrijven in zes landen en dertien bedrijfstakken heeft uitgevoerd.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in