Overslaan en naar de inhoud gaan

Online consument schrikt van 'shipping charge'

Een grote meerderheid (57 %) van de online consumenten die hun winkelwagentjes verlaten in plaats van ze naar de kassa rijden, schrikt van het bedrag dat ze moeten betalen aan verzendkosten. Dat blijkt uit onderzoek van Forrester Research, onder Amerikaanse online kopers. Van de klanten die op internet geselecteerde goederen toch niet afrekenen, ziet 48 procent van betaling af omdat het totaalbedrag te hoog uitvalt.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in