Overslaan en naar de inhoud gaan

Ongevraagde e-mail-reclame 't irritantst

Ongevraagde e-mailreclame is de meest irritante vorm van reclame. Maar op het moment dat een consument reclame aanvraagt en ontvangt via e-mail, wordt dat juist in hoge mate als informatief en leuk ervaren. Dat blijkt uit MediaScanner XL, het online mediabereiksonderzoek van Interview NSS. Van elf reclamevormen is gevraagd in welke mate men reclame informatief, leuk dan wel irritant vindt. De totale steekproef bedraagt 15.000 respondenten in de leeftijd van 13 tot 55 jaar.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in