Overslaan en naar de inhoud gaan

Netbeheerder neemt met Cordys processen op de schop

Met het Business Operations Platform wil Rendo zich richten op key performance indicators; z'n klantenservice en operationele processen in de backoffice verbeteren; en voldoen aan nieuwe en snel veranderende regels en markteisen.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Liberalisering, uitbreiding van de regelgeving, veranderende klanteisen, omvangrijkere uitwisseling van meterstanden, klimaatverandering en de economische recessie stellen netbeheerders in de energiesector voor grote operationele en financiële uitdagingen.

Tot de kernprocessen die verband houden met de klanttevredenheid behoren het faciliteren van afnemers die overstappen naar een andere leverancier, het verwerken van de gegevens van slimme meters en facturatie.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in