Overslaan en naar de inhoud gaan

Klanten zijn trouwer geworden

Het nieuwe systeem, kortweg aangeduid met Kis, werd eind 1998 in gebruik genomen. De belangrijkste functie ervan is contactmanagement, het beheren van alle interacties die tussen de bank en zijn klanten plaatsvinden. Maar in feite gaat het systeem veel verder. Kis ondersteunt alle marketingactiviteiten van de bank, zoals campagnes, gerichte acties, het vastleggen van de ’historie’ van een klant.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in