Overslaan en naar de inhoud gaan

Keurmerk voor callcenters

Het Instituut voor Telecommunicatie (ITO) brengt een keurmerk op de markt voor callcenters en bedrijven die goed telefonisch bereikbaar zijn. Een onafhankelijk toetsingsinstituut onderzoekt hoe het is gesteld met de betrouwbaarheid, de efficiency, de dienstbaarheid en het inlevingsvermogen van medewerkers die bellers te woord staan. Callcenters die op alle punten voldoende scoren, ontvangen het keurmerk, dat garant moet staan voor korte wachttijden en adequate afhandeling van telefoontjes.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in