Overslaan en naar de inhoud gaan

Je eigen ‘elevator pitch’

Elk mens heeft bepaalde talenten en op basis daarvan kun je jezelf verkopen, zo vertellen Huub van Zwieten en Mark van de Grift op de Carrièrebeurs in de Amsterdamse RAI. Zij verzorgen de lezing TalentBranding, in het programma omschreven als ‘wat zijn je talenten en wat heb jij een werkgever te bieden?’. Het spreekt kennelijk aan, want het zaaltje zit bomvol. TalentBranding is een workshop, een nieuw product van TalentFirst, het bedrijf van Van Zwieten.
Business
Shutterstock
Shutterstock

De bezoekers van de lezing op de beurs krijgen hier een voorproefje van, in een lezing van een uur.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in