Overslaan en naar de inhoud gaan

IT-servicemanagement kent een grote diversiteit

Dat IT-servicemanagement zich vooral profileert in eindgebruikersgerichte activiteiten is wellicht niet verwonderlijk. Regel één in dit gedachtegoed is immers dat IT-processen vanuit gebruikersperspectief doordacht en opgezet moeten worden. Maar wat wel opvalt, is het grote aantal verschillende activiteiten dat bedrijven inmiddels onder IT-servicemanagement scharen.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in