Overslaan en naar de inhoud gaan

IT-merken stijgen in waarde

Het waardevolste merk volgens Interbrand is nog steeds Coca-Cola; de merknaam van het frisdrankenconcern wordt gewaardeerd op 70,5 miljard dollar. IBM en Microsoft zitten daar vlak achter, met respectievelijk bijna 65 en bijna 61 miljard dollar. De waarde van hun merknaam steeg met 7 procent wel sneller dan die van Coca-Cola, dat 2 procent meer waard werd.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in