Overslaan en naar de inhoud gaan

Info’Products met nieuwe naam richting dienstverlening

"Met hardware valt geen droog brood meer te verdienen", geeft Norman Kough, algemeen directeur Noord-Europa van Info’Products/SCC, bondig de reden voor de omvorming weer. En dus richt het bedrijf zich meer op het verlenen van diensten in het verlengde van de producten die het altijd al leverde. En daarmee behaalt SCH inmiddels vijftien procent van zijn omzet, benadrukt Kough. "En onze winst halen we nu voornamelijk uit die services."
Business
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in