HP en Avaya sluiten pact

Als gevolg van het pact zal HP apparatuur en software die past in Avaya’s architectuur voor unified communicatie aan zijn klanten aanbieden. Daar horen ook applicaties voor contactcentra (Avaya’s benaming van callcenters) bij. Een HP-klant die voor communicatieproducten van Avaya kiest, doet voortaan direct zaken met HP en niet met Avaya. Het gaat uitsluitend om producten en diensten voor grote ondernemingen, niet om Avaya’s aanbod voor het midden- en kleinbedrijf.
De overeenkomst stelt HP verder in staat rechtstreeks ondersteuning en opleidingen voor Avaya-producten te leveren zonder daarvoor derde partijen te hoeven inschakelen. Avaya zal verkoop- en serviceteams van HP trainingen geven en certificeren voor de Avaya-producten die HP gaat verkopen.
Joel Hackney, verantwoordelijk voor sales en marketing bij Avaya, vindt dat de productportfolio's van HP en Avaya elkaar in hoge mate aanvullen. In het bijzonder de combinatie met HP’s advies- en outsourcing-expertise zou klanten extra voordelen bieden.
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee