Overslaan en naar de inhoud gaan

Haagse zorgaanbieder biedt digitale zorg

De Haagse zorgaanbieder Meavita denkt eind van het jaar 20.000 klanten op zijn eigen interactieve televisiekanaal te hebben aangesloten. Via de zogeheten tvfoon wordt digitale zorg geleverd, ofwel zorgvragen via de telefoon met beeldspraak beantwoord.

Met het project Meavita Thuis kunnen klanten wereldwijd via hun eigen televisie beeld-spraakverbinding maken met alle aangesloten gebruikers. Dat kunnen onder anderen familieleden zijn, mantelzorgers, leveranciers of huisartsen.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in