Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Groeibedrijven’ zijn sober en overtuigd van innovatiekracht

Ieder ICT-bedrijf wil graag groeien. Zeker nu de vooruitzichten voor de automatiseringssector beter zijn. Maar waarom groeit het ene bedrijf - zelfs tijdens de afgelopen periode van economische tegenwind - wel met soms dubbele cijfers en het andere niet bij vergelijkbare omstandigheden? Groei blijkt vooral een keuze te zijn. Het succes wordt bepaald door de juiste keuzen op zes deelgebieden: strategie, marktpositionering, kapitaal, businesspartners, automatisering en eigendom.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in