Overslaan en naar de inhoud gaan

Foto: Dordrecht vergroot bekendheid E­loket met reclamecampagne

Reclame op stadsbussen, in de bioscoop en op de radio en posters op borden en lantaarnpalen moeten bewoners van Dordrecht ertoe bewegen een kijkje te nemen op de website van de gemeente en gebruik te maken van het E­loket. Deze grootscheepse campagne duurt drie weken en moet vooral de bekendheid van het E­loket vergroten. Want uit onderzoek is al gebleken dat eenderde van de Dordtenaren ‘wel eens’ van het elektronische loket heeft gehoord.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in