Overslaan en naar de inhoud gaan

Forrester hekelt acquisitiedrift telco’s

Het bedrag dat in de Europese overname- en fusiemarkt omging doet denken aan de jaren 1999 en 2000, stelt Forrester-analist Lars Godell. Hij veegt in zijn rapport ‘Stop the M&A madness’ de vloer aan met de motieven die tot de overnames leiden. In veel gevallen willen telecombedrijven ‘liever zelf eten dan gegeten worden’ en streven naar marktleiderschap in hun marktsegmenten. Het gaat in feite om defensieve acquisitiestrategieën.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in