Overslaan en naar de inhoud gaan

Ervaringsmachines nemen menselijk geheugen over

In het visiedocument ‘Multimedia: het gezicht van de toekomst’ van het ministerie van Economische Zaken (geschreven door Pieter Adriaans, 2002) wordt gesteld dat in Nederland alle voorwaarden aanwezig zijn voor een succesvolle multimedia­industrie, maar dat de echte succesvolle toepassingen, ofwel killerapplicaties, nog ontbreken, zowel in de business­to­business­ als in de business­to­consumermarkt.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in