Overslaan en naar de inhoud gaan

Commentaar: 'Te druk...of niet te druk'

Automatiseerders hebben het zelden te druk. Althans dat is de algemene opvatting binnen de branche. Als de druk al eens wordt opgevoerd en er moet worden overgewerkt, is dat een uitzondering, volgens betrokkenen. Zowel de mensen op de werkvloer als het management van de meeste bedrijven houden dat vol. Uitzondering daarop is dienstverlener Ordina, waar men onderkent dat de werkdruk eigenlijk altijd hoog is, waardoor er extra aandacht en eventueel zorg voor de medewerkers nodig is.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in