Overslaan en naar de inhoud gaan

CCS hoopt op afname telefoontjes van klanten

Het is de bedoeling dat de implementatie van T5 het aantal telefoonjes van klanten over een jaar met twintig procent doet afnemen.
Business
Shutterstock
Shutterstock

CCS levert onder meer de applicatie ‘Level-7’, die backoffices koppelt aan frontoffice-toepassingen bij verzekeraars en gevolmachtigden. Met T5 Web selfservice van Trinicom wil CCS haar klanten een portal bieden waarop zoveel mogelijk vragen en antwoorden over Level-7 te vinden zijn. Daarmee wil CCS de kennis en knowhow van seniore medewerkers efficiënter en effectiever beschikbaar maken.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in