Overslaan en naar de inhoud gaan

Cap automatiseert klantenservice vijf waterbedrijven

Capgemini start met de bouw en de implementatie van zijn 'Water Template' bij drinkwaterbedrijf Dunea. De ingebruikname daar staat gepland voor januari 2011. Waterbedrijf Groningen en Waterleiding Maatschappij Drenthe volgen dan in april. Als uiteindelijk ook de twee laatste waterleiding bedrijven zijn aangesloten zal het Customer Care en Billing-center van Futuro zo’n 1,6 miljoen klanten bedienen.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Capgemini denkt omstreeks 40 procent van het werk uit te kunnen voeren vanuit het Indiase Mumbai. Het gaat daarbij onder meer om configuratiemanagement en installatie van SAP’s Solution Manager.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in