Overslaan en naar de inhoud gaan

Ben en Albert Heijn starten prepaid-oorlog

Ben is gisteren begonnen aan een nieuwe campagne gericht tegen de lage prijzen voor prepaid-GSM-telefonie die Albert Heijn zijn klanten biedt. Albert Heijn geeft sinds eind oktober prepaid-GSM-kaarten uit waar standaard 10 procent meer beltegoed op zit dan de gebruiker betaalt. Ben zet daar kaarten tegenover waar standaard 20 tot 35 procent meer belminuten opstaan. Volgens Albert Heijn verloopt de verkoop van zijn kaarten erg goed, maar het concern geeft geen cijfers over de afzet.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in