Overslaan en naar de inhoud gaan

ASL is samen met ITIL en BiSL nog steeds onovertroffen

In hun artikel in AG van 28 april jl. sommen Winfried Nanninga en Jacques Wetzels een aantal tekortkomingen op, zoals zij die in ASL (Application Services Library) zien. Vanuit een aantal jaren ervaring met het ASL model wil ik stellen dat de twee auteurs nog niet voldoende hebben geprofiteerd van de kracht van de beheermodellen, waarvan ASL er één is.
Business
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in