Overslaan en naar de inhoud gaan

Adverteerders willen unieke bezoekers

De recente koersinstortingen en faillissementen onder Internet-bedrijven doen zweetdruppels parelen op de voorhoofden van een ieder die zijn geld in de nieuwe economie heeft gestopt. Investeerders trekken zich terug en adverteerders zijn niet meer zo zeker van het nut van het plaatsen van advertenties op Internet. Hoe kunnen beleggers een onderscheid maken tussen de vele Internet-fondsen? Hoe kan het kaf van het koren worden gescheiden?
Business
Shutterstock
Shutterstock

Aangezien een belangrijk deel van de inkomsten van Internet-bedrijven voortkomt uit advertentieopbrengsten, rijst de vraag: Wat maakt een website aantrekkelijk om op te adverteren? En daaruit voortvloeiend: Hoe kunnen de verwachte toekomstige advertentieopbrengsten worden bepaald?

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in